FAQ Waardebonnen

Heb je een waardebon cadeau gekregen? Leuk! Hier vind je het antwoord op veelgestelde vragen over giftcards, waardebonnen en het gebruik daarvan.

 

Veel gestelde vragen over waardebonnen

Waar moet ik een waardebon invullen?

Bij de betaalmethodes kan je voor Giftcard kiezen. Let op dat je kiest voor de giftcard met het zwart met rode logo, niet voor Sportsgiftcard. Vervolgens klik je op “bestellen en betalen”. Je wordt dan naar een nieuwe pagina geleid. Hier kies je wederom voor Giftcard. Je vult dan de betaalmethode en pincode in. Vervolgens kom je terug op de pagina met de betaalmethoden. Hier kan je dan het restantbedrag betalen. Let op! Het totaalbedrag blijft hier hetzelfde, pas op de pagina van de bank zal je het correcte restbedrag zien.

Wat gebeurt er met mijn waardebon als ik de bestelling, welke ik (deels) heb betaald met een waardebon, retourneer?

Het verzilverde bedrag wordt weer actief op de originele waardebon. Het bedrag wat je eventueel hebt bijbetaald wordt weer teruggestort op de rekening waarmee de oorspronkelijke transactie is gedaan.

Wat als mijn waardebon niet werkt of aangeeft geen saldo te hebben?

Het kan zijn, wanneer je een tweede bestelpoging doet met de waardebon, dat het saldo tijdelijk als gereserveerd staat voor je vorige bestelpoging. Je krijgt dan de melding dat je geen saldo hebt. Na een half uur moet het bedrag weer zijn vrijgegeven. Werkt dit niet en weet je zeker dat je saldo hebt? Neem dan contact op met onze klantenservice, stuur hierbij een foto van de giftcard mee.

Kan ik een waardebon aanschaffen?
Op dit moment verkopen wij geen waardebonnen.

Niet het antwoord op je vraag gevonden? Klik dan hier voor meer uitgebreide informatie over waardebonnen. Op zoek naar het antwoord op een andere vraag in het bestelproces?